НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти»
    MENUMENU
    • Про нас
          • Структура
          • Місія
          • Каталог ЗО
          • Віртуальна подорож
          • Контакти
          • Статут
          • Запобігання та виявлення корупції
    • Освіта
      • Вища освіта
        • Моніторинг якості знань
        • Нормативно-правові документи
        • Сектор вищої освіти Науково-методичної ради МОН України
        • Науково-методичне забезпечення
      • Фахова передвища освіта
        • Моніторинг якості знань
        • Нормативно-правові документи
        • Сектор фахової передвищої освіти Науково-методичної ради МОН України
        • Навчально-методичне забезпечення
      • Професійна (Професійно-технічна) освіта
        • Нормативно-правові документи
        • Навчально-методичне забезпечення
        • Професійні стандарти
      • Практична підготовка
        • Організація та проведення практик
        • Навчально-практичні центри
        • Бази практик аграрних технікумів і коледжів
      • Форми здобуття освіти
        • Інституційна
        • Індивідуальна
        • Дуальна
      • Освіта дорослих
        • Підвищення кваліфікації
        • Конференції
      • Громадська освіта та формування особистості
        • Просвітницька, культурно-освітня та спортивно-масова діяльність
        • Рада з виховної, спортивно-масової роботи та студентських справ
      • Студентський TIME
        • Об'єднана рада студентського самоврядування
        • Фотоконкурс
        • Фестиваль гумору
        • Школа молодого лідера
        • Фестиваль "Софіївські зорі"
        • Шевченківський літературний марафон
      • Педагогічні інновації
        • Методичний портал
        • Педагогічний ОСКАР
        • Конкурс «EDUCATION WEBSITE 2020»
      • Статистично-аналітична інформація
        • Статистично-аналітична звітність ЗО
        • Статистично-аналітичні дослідження аграрного сектору економіки
    • Міжнародна діяльність
      • проекти
      • Міжнародні заходи
    • Послуги
          • Документи про освіту
          • Конференц-зали
          • Готель
    • Медіапростір
      • Медіатека електронних засобів навчання
      • Інтерактивний інформаційний вісник «Освітня траєкторія»
      • Навчально методичний журнал «Фахова передвища освіта»
      • Наукове видання «АгроТерра»
      • Онлайн-тренінги для педагогів
      • CEO ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННОЇ ОСВІТИ
    • Державні закупівлі
    MENUMENU
    • Про нас
          • Структура
          • Місія
          • Каталог ЗО
          • Віртуальна подорож
          • Контакти
          • Статут
          • Запобігання та виявлення корупції
    • Освіта
      • Вища освіта
        • Моніторинг якості знань
        • Нормативно-правові документи
        • Сектор вищої освіти Науково-методичної ради МОН України
        • Науково-методичне забезпечення
      • Фахова передвища освіта
        • Моніторинг якості знань
        • Нормативно-правові документи
        • Сектор фахової передвищої освіти Науково-методичної ради МОН України
        • Навчально-методичне забезпечення
      • Професійна (Професійно-технічна) освіта
        • Нормативно-правові документи
        • Навчально-методичне забезпечення
        • Професійні стандарти
      • Практична підготовка
        • Організація та проведення практик
        • Навчально-практичні центри
        • Бази практик аграрних технікумів і коледжів
      • Форми здобуття освіти
        • Інституційна
        • Індивідуальна
        • Дуальна
      • Освіта дорослих
        • Підвищення кваліфікації
        • Конференції
      • Громадська освіта та формування особистості
        • Просвітницька, культурно-освітня та спортивно-масова діяльність
        • Рада з виховної, спортивно-масової роботи та студентських справ
      • Студентський TIME
        • Об'єднана рада студентського самоврядування
        • Фотоконкурс
        • Фестиваль гумору
        • Школа молодого лідера
        • Фестиваль "Софіївські зорі"
        • Шевченківський літературний марафон
      • Педагогічні інновації
        • Методичний портал
        • Педагогічний ОСКАР
        • Конкурс «EDUCATION WEBSITE 2020»
      • Статистично-аналітична інформація
        • Статистично-аналітична звітність ЗО
        • Статистично-аналітичні дослідження аграрного сектору економіки
    • Міжнародна діяльність
      • проекти
      • Міжнародні заходи
    • Послуги
          • Документи про освіту
          • Конференц-зали
          • Готель
    • Медіапростір
      • Медіатека електронних засобів навчання
      • Інтерактивний інформаційний вісник «Освітня траєкторія»
      • Навчально методичний журнал «Фахова передвища освіта»
      • Наукове видання «АгроТерра»
      • Онлайн-тренінги для педагогів
      • CEO ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННОЇ ОСВІТИ
    • Державні закупівлі
  • Головна
  • ФОРУМ «DUAL_O: СХІД МОЖЛИВОСТЕЙ»
11 Лют

ФОРУМ «DUAL_O: СХІД МОЖЛИВОСТЕЙ»

  • 0 Коментарів

Освітній форум із впровадження дуальної освіти «ДУАЛ-О: СХІД МОЖЛИВОСТЕЙ» відбувся у Green_Lab та Blue_Lab Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля за підтримки Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України».

Учасники форуму – представники Міністерство освіти і науки України, роботодавці, заклади освіти та міжнародні організації. Основною темою зустрічі було обговорення перспектив впровадження дуальної освіти на сході України. Ця тема є актуальною на всій території нашої країни, та, враховуючи обставини, в яких опинилося населення сходу, будь-яка підтримка щодо нормалізації життя в регіоні є дуже важливою. Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» має на меті поліпшення економіку регіону, допомогти вийти з кризи промисловості, створити умови для розвитку та самореалізації населення, зокрема молоді, яка зараз, на разі, масово виїжджає з регіону.

Заклади освіти сходу України наразі активно співпрацюють з роботодавцями. Теоретичну частину учні опановують у закладі, практичну – безпосередньо на підприємстві.
Крім освітян – представників закладів професійної та вищої освіти – участь у форумі взяли також роботодавці. Вони зацікавлені у тому, щоб студенти приходили на підприємства, здобували практичні знання і потім залишалися постійно працювати. Програму заходів розпочали дві сесії з подання досвіду впровадження дуальної освіти у заладпх регіону. Після цього учасники розділилися на групи для роботи у форматі «світове кафе + speed dating», де обговорили особливості програм навчання за дуальною формою, диверсифікацію планування освітнього процесу, нормативно-правове та документаційне забезпечення реалізації навчання за дуальною формою, як налагодити співпрацю між закладами освіти та роботодавцями, оформити студентів на роботу відповідно до трудового законодавства тощо. Було представлено досвід впровадження дуальної освіти у Таврійському державному агротехнологічному університеті ім. Д.Моторного, Донецькому національному технічному університеті, Донбаській державній машинобудівній академії та професійних училищах і ліцеях.

«У Дніпрорудненському професійному ліцеї налагоджено співпрацю з потужними роботодавцями, які охоче беруть наших учнів до себе на роботу під час навчання. Також роботодавці зацікавлені у тому, щоб ці студенти лишалися у них працювати, отримавши освіту», – розповів директор ліцею Сергій Осипенко.
Представники роботодавців ділилися з учасниками форуму своїми напрацюваннями. Серед викликів – оформлення студентів на роботу віком 16 років, співправця з батьками, розробка індивідуальних графіків під кожного студента, запис у дипломі набутих навичок тощо.
«На «Шахтоуправлінні «Покровське» налагоджена співпраця з професійно-технічними закладами та Донецьким національним технічним університетом. Нам не вистачає не тільки робітничих кадрів, а й управлінців. Тому, починаючи з цього року, ми почали впроваджувати дуальну освіту. Кілька днів на тиждень студенти працюють у нас, ще два дні мають на навчання за індивідуальним графіком. Ми платимо їм заробітну плату – від 15 тисяч гривень на місяць, також залучаємо до всіх заходів на підприємстві (регата, спортивні змагання). Незабаром підписуємо меморандум про співпрацю з Селидівським гірничим технікумом», – сказала провідний фахівець відділу навчання і розвитку персоналу ПРАТ «Шахтоуправління «Покровське» Олена Дунічева.


На другий день форуму для шістнадцяти представників закладів професійно-технічної освіти проведено тренінг з проєктування освітньо-виробничого середовища в умовах дуальної форми здобуття освіти.
Також учасники побували у навчально-практичному центрі Краматорського центру професійно-технічної освіти, де побачили обладнання, на якому студенти проходять виробничу практику.
Саме в узгодженій взаємодії освітньої та виробничої сфер з підготовки кваліфікованих фахівців і полягає дуальність освіти.

  • Поділитися:
overlord developer

Вам також може сподобатися

ЧЕРЕЗ ХУДОЖНЄ МИСТЕЦТВО – ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

  • 22.02.2021
  • by Кабинет 214
  • in Без рубрики
«Коли б то сало крила мало, під небесами би літало!..» Під такою цікавою назвою 16 лютого 2021 року в читальному залі...
32 Міжнародної виставки BIOFACH 2021
18.02.2021

Залиште відповідь Скасувати відповідь

Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

наша адреса

© Державна установа «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти»

(044) 242-35-68

nmc.vfpo@ukr.net

03151, м. Київ, вул. Смілянська, 11

корисні посилання

Віртуальна подорож

Контакти

Моніторинг якості знань

Ми в Соціальних мережах

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

форма підписки

Підпишіться, щоб отримувати оновлення прямо в папці "Вхідні". Ми обіцяємо не надсилати вам спами.

Loading

© Державна установа «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти»